Nya bloggen

Välkommen till min nya blogg.
Har fått hjälp av Petra som är min fodervärd att fixa till bloggen, hon är så duktig och jag är jättenöjd.
Allt rullar på som vanligt här veckor blir till månader och månader  blir till år. Har jobbat hela helgen och kan bara säga att jag känner det i kroppen, det värker nog på dom flesta ställen idag.
Det här får bli en vilovecka och försöka bara göra sånt som är roligt.
Imorgon ska min valpköpare och fd fodervärd Pirkko åka till Borlänge och besöka ett medium, ska bli så spännande !
Jag känner nu att jag håller på att göra mig av med personer som bara stjäl energi.Man är som man är och gillar folk inte det behöver dom inte bry sig eller finnas i mitt liv.
Helgen kommer vi att tillbringa i Eskilstuna på hotell ska bli så skönt bara vila och äta gott. Känner mig lite spänd inför nästa vecka då ska vi göra ultraljud på Greta hoppas hoppas det finns nåt mer än mat i magen.Ska passa på att ögonlysa och patellaundersöka Stina när vi ändå är på Strömsholm.
Nej nu är det dax att sätta lite fart och göra några timmar på Ica.
Kram
Anette  

Kommentarer från er söta läsare.
» Pirkko

Så bra bloggen blev! Ni är så fina ihop ... Du och Ola.
Spännande imöra ... hoppas nu att det inte börjar snöa. Ska bli kul att träffa dig. // Kram

2012-12-10 // 20:04:10
» Pirkko

Hallo!

Tack för en härlig dag! :-)
Sista 5 milen på osaltad glashal väg blev riktigt spännande.
Konstigt att så få bilar var ute ... mötte bara två stycken! // Kram


2012-12-11 // 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback