Skäms på dig Anette

Nu var det alldeles för längesedan jag bloggade !!! Att jag inte bloggar betyder inte att det inte händer nåt utan att tiden inte räcker till helt enkelt.
Just nu har vi valpar då vill jag lägga mer tide på den bloggen då jag vet att valpköparna blir glada av att få lite rapporter. Valparna har fyllt tre veckor i helgen dom knatar omkring i lådan och snart är det dax för flytt ut i köket.
Snart kommer deras familjer och hälsar på. nu helgen som kommer får vi besök från Örebro och helgen efter kommer dom från Sundsvall och Eskilstuna ska bli så kul att träffa er Allihopa. Har haft två familjer som väntar på valp efter våran Stina som ska valpa i början av april om allt går som vi tänkt och hoppas.
 
Nu vill jag bara ha vår är så trött på denna snö. Vi planerar för fullt till sommaren uterum och gargae ska byggas hela tomten ska göras klar.Jag bara längtar till jag får inreda uterummet.
 
Har haft mina goa fodervärdar Kicki och Imme här i helgen, det är helt otroligt att man kan känna sig bara så himla avslappnad. Känns som jag kännt dom hela mitt liv och det roliga är att Ola känner likadant. Dom har hjälpt oss sätta upp en grind och jag måste säga att det blev kanonbra är så glad för den.
 
Kram och ha en bra dag alla
Anette

Kommentarer från er söta läsare.
» kicki

å vad fint det blev här :D

2013-04-12 // 06:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback